Проект 27 - концепція гри про космос

Простір

Гра буде у 2D, з виглядом збоку, як у Barotrauma. 2D дасть змогу змогу зробити гру великих масштабів дуже оптимізованою.

У грі буде повна симуляція сонячної системи:

  • Сонце
  • Меркурій
  • Венера
  • Земля і Місяць
  • Марс і його 2 супутники
  • Юпітер і його 95 супутників
  • Сатурн і його 175 супутників
  • Уран і його 28 супутників
  • Нептун і його 16 супутників.

На кожне з цих небесних тіл можна буде полетіти для видобудку ресурсів.

Фізика

Буде власний рушій з воксельною фізикою. Вокселі - це маленькі частинки, з яких буде складатися усе, включно з персонажами, транспортом і небесними тілами.

image

Кожен воксель має власну фізику. Вокселі можуть злипатися при контакті. Злипнуті вокселі створюють воксельне тіло, яке буде розглядатися рішуєм як окреме фізичне тіло, і як набір вокселей одночасно. В залежності від типу частинок воксельне тіло може газом, рідиною, м’яким тілом або твердим.

Полігональні тіла - це другий тип фізичних тіл. Полігональні тіла можуть займати великий об’єм, мати складну багатокутну форму. Полігональне тіла використовуються для спрощення обчислень, тому що потужності сучасних комп’ютерів не вистачить, щоб симулювати всю сонячну систему у вокселях. Воксельні тіла не помітно для гравця будуть динамічно спрощуватися до полігарних тіл і навпаки.

У грі не буде орієнтацій “вниз” і “вверх”. Фізичні тіла будуть притягуватися згідно гравітації. Якщо гравець вилетів у космос, то він просто буде парити і крутится. Фізичні тіла не будуть прив’язані до орієнтації, вони зможуть падати на бік, котитися по поверхі. Це вже краще за Barotrauma.

Предмети

У гравця є інвентар для зберігання предметів. Є hot-слоти, спеціальні слоти для спорядження, можливість взяти предмети у ліву і праву руку. У грі будуть сундуки, в які теж можна зберігати предмети. Предмети можна крафтити з інших предметів. Все як у Minecraft.

Фізичне тіло може бути підібрано зі світу і перетворено у предмет інвентаря. Предмет можна розмістити у світі у вигляді фізичного тіла. Якщо підібрати фізичне тіло, яке раніше було предметом, тоді оригінальний предмет буде відновлений. Наприклад, можна буде викинути пістолет, в якому будуть набої і модифікації, потім пібідрати назад, і це все збережеться. Все як у Minecraft.

Певні фізичні тіла предметів матимуть функціонал. Наприклад, можна поставити пічку і переплавляти в ній предмети. Щось типу tile-сутностей з Minecraft.

Руйнування

Фізичні тіла можна буде руйнувати на окремі вокселі. Це буде виглядати так, ніби тіло розвалилося на частини або взагалі розсипалося на пил. Якщо фізичне тіло предмета руйнується, тоді і предмет втрачається, а функціонал - зникає. Залишки можуть бути підібрані у вигляді більш примітивних предметів, з якого складався оригінальний предмет.

Будівництво

У грі можна буде міняти будь-які фізичні тіла. Не буде ніякої різниці між будівництвом бази, транспорта або космічного корабля. Це буде виглядати наче ми з пластиліну ліпимо те, що ми хочемо. Можна буде крафтити будівельні блоки різної форми, з них буде робитися каркас. На блоки можна буде розміщувати все, що нам хочеться. Інший спосіб - можна буле наліплювати покриття на фізичні тіла, тим самим збільшуючи фізичні тіла в об’ємі.

Транспорт - це фізичне тіло, яке зібрано з інших фізичних тіл, які з’єднані певним чином, що транспорт коректно працював. Наприклад, якщо у наземного транспорту відламати колесо, тоді можна буде їздити на вцілілих колесах, але, якщо зламався двигун, тоді транспорт просто не буде працювати.

Космічний корабель - це фізичне тіло аналогічно транспорту, яке зібрано так, щоб на ньому можна було кудись долетіти. Обов’язково потрібно зробити його повністю герметичним, щоб повітря просто не витекло. Щоб відремонтувати пробоїну, потрібно буде затикати дірки чимось.

Також гравцям доведеться придумувати інші види транспорту. Наприклад, щоб плавати у океані Европи та озерах Титана, літати у атмосфері газових гігантів.

Істоти

Істоти - це фізичні тіла, якими кешує ШІ або гравець. Істотами можуть бути тварини, роботи, рослини, NPC і персонажі гравців. Якщо істоті відстрелити кінцівку, тоді ШІ або гравець все ще буде намагатися нею керувати, але це вже буде складніше. Істота помирає, якщо пошкодити її важливу частину тіла.

Автоматизація

У грі будуть предмети, які допоможуть гравцяв автоматизувати все, що тільки можливо. Це має бути, як у Factorio. Все, що гравець може зробити вручну, має бути можливість зробити автоматично. Конвеєри, маніпулятори, труби для транспортування предметів і рідин. Автокрафтери, сортувальники, автобури, автобудівельники, авторемонтники. Транспорт теж можна буде запрограмувати, а це дозволить робити автоматичних дронів, наземних транспортів, автоматичних кораблів.

Медицина

У гравців будуть потреби у їжі, воді, повітрі. Гравця треба забезпечити комфортною температурую, комфортним тиском повітря. Гравець буде руйнуватися від великого рівня радіації, від перевантаження, від токсичних рідин і газів. Я хочу досягти рівня медицини, як у Barotrauma з модами.

Музика

Музика має бути, як у Відьмак 3.

Сюжет

По сюжету гравець з’являється на землі. Але щось спокнує його для створення космічного корабля і подорожі до багатох небесних тіл сонячної системи. Гравці знадобляться ресурси, яких немає на Землі. Ресурсів знадобиться так багато, що пройти гру можна буде тільки автоматизацією. В сюжері має бути Україна.